Wstęp Edytuj

Ukrainian Job to jeden z napadów od Vlada dostępnych w PAYDAY 2

Misja polega na tym żeby ukraść tiarę aby popsuć ślub Dimitriego. Należy znaleźć tiarę, wziąć opcjonalnie dodatkowy łup i wynosić się stamtąd. Misję można wykonać po cichu lub na głośno. Misja była tylko jako Pro Job lecz aktualnie nie jest.

Strategie i rady Edytuj

Na cicho: Najlepiej ten napad jest zrobić po cichu szczególnie na wyższym poziomie trudności np. One Down, Deathwish. Na początku warto wejść od tyłu i wejść do pokoju strażnika z kamerami aby je wyłączyć. Następnie jeśli mamy cichy drill można go położyć i zaczaić się na strażnika, który może wejść do pokoju i zobaczyć martwe ciało jeśli nie spakowaliśmy martwego strażnika albo założyliśmy drilla. Może się zdarzyć że nie będzie więcej strażników w budynku więc najlepiej pójść na tył i wybić strażników, którzy prawdopodobnie tam będą. Należy uważać także na cywila który może zespanować się przy oknie w budynku na górze. Można go wtedy tylko zabić. Jeśli znajdziemy także skrzynkę która odpowiada za wykrywacze metalu należy czym prędzej ją wyłączyć. Ułatwi to misję nam i innym graczom. Po tym wszystkim wchodzimy do drugiego pokoju i zakłuwamy cywili lub też ich zabijamy. Następnie możemy założyć drugiego drilla i opcjonalnie zebrać pierścionki i dodatkowe money bundle. Potem możemy wejść do głownego pokoju i wybić cywili bądź też ich zakajdankować. Pamiętajmy również o strażnikach, których należy oczywiście zabić. Później warto zabić lub zakajdankować cywili na dworze i jeśli będą to zabić 2 policjantów, którzy będą patrolować okolice i sprzedawać hot dogi. Następnie możemy obrabować cały sklep, zdobyć tiarę i uciekać.

Na głośno:

Osiągnięcia Edytuj

za tą misję można zdobyć parę osiągnieć:

Lets do th

- osiągnięcie Lets do th które polega na wykonaniu tego heista w 35 sekund.

-osiągnięcia za ukończenie misji na poziomie trudności mayhem, death wish, one down.

Ciekawostki Edytuj

  • Tylko jeden z koszy na śmieci da się otworzyć.
  • Istnieje opcja, że zespawnuje się 5 strażników. Istnieją wtedy 2 opcje. Albo zresetować misję lub też nie zabijać 1 strażnika.
  • Napad ten był dostępny wyłącznie w wersji Pro Job.

Więcej z Fandomu