FANDOM

PAYDAY: The Heist to pierwsza gra z serii PAYDAY. Została wyprodukowana przez studio Overkill Software i wydana przez Sony Online Entertainment [teraz Daybreak Game Company] tylko w dystrybucji cyfrowej 18 października 2011 roku na PS3 i 2 dni później na PC.

Napady Edytuj

Pierwsza gra z serii posiadała oryginalnie tylko 6 napadów. Część z nich odnowiono i dodano do 2 części. W dodatku Wolf Pack dostajemy dodatkowe 2 napady, a Overkill dodało w jednej z aktualizacji kolejny napad.Oto ich lista:

Grywalne postacie Edytuj

PAYDAY: The Heist posiada 4 grywalne postacie. Ich lista poniżej

  1. Dallas
  2. Hoxton
  3. Wolf
  4. Chains

Overkill nigdy nie dodało do pierwszej części nowe grywalne postacie choć przed zapowiedzią DLC Wolf Pack krążyły plotki o tym, że Overkill doda 2 nowe postacie, klasę technika, 3 bronie, nowe ulepszenia, wieżyczkę, bonus dla drużyny i wyższy limit poziomu reputacji. Część z nich się pojawiło w dodatku jak np: bronie, wieżyczka, klasa technika, bonus dla drużyny i poziom reputacji.

DLC Edytuj

PAYDAY: The Heist dostał tylko 2 płatne dodatki. Wolf Pack i Soundtrack.

Wolf Pack dodawał do gry dwa napady: Counterfeit i Undercover oraz 3 bronie: AK Rifle, GL40 Grenade Launcher i pistolet Stryk. Dodawał on również Sentry Gun, nowe osiągnięcia, bonus dla drużyny, wyższy poziom reputacji i nową klasę. Dodatek kosztuje na steamie 10 euro.

Sountrack dodaje muzykę z gry i nowe maski. Kosztuje on 4 euro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki