FANDOM

Dallas
Maska Dallasa.png
Maska Dallasa
Informacje zawodowe
Rola Assault
(PAYDAY: The Heist)

Mastermind & Crew Chief
(PAYDAY 2)

Przynależność Mafia
Gang Payday
Informacje biograficzne
Narodowość Flaga Stanów Zjednoczonych.png Amerykanin
Języki Angielski
Wiek 42 - (PAYDAY: The Heist)
44 -
(PAYDAY 2)
Opis fizyczny
Kolor włosów Czarno-Szare
Kolor oczu Piwne
Świat rzeczywisty
Występowanie PAYDAY 2
Model Karl Lakner:
(PAYDAY: The Heist)

Eric Etebari:
(PAYDAY: The Web Series)
(PAYDAY 2)

Głos Simon Kerr
"Okej, zabawmy się!"
―Dallas podczas zakładania maski[src]

Dallas, a.k.a. Nathan Steele, jest 44-letnim Amerykaninem, należy do klasy Mastermind (PAYDAY 2) i Assault (PAYDAY: The Heist). Podczas napadów nosi maskę z Amerykańską flagą. Głos użyczył mu Simon Kerr. Podobnie do Baina wielokrotnie zdobywał i odszyfrowywał pliki FBI, by zobaczyć kryminalną historię Wolfa, Chains'a, Hoxtona oraz swoją.

Tło fabularne Edytuj

PAYDAY: The Heist Edytuj

Dallas w dzieciństwie pracował dla jakiegoś bandyty z Chicago. Później wspinał się po szczeblach swojej kariery kryminalnej, zmieniając się z najemnego zbira w faceta od czarnej roboty. Posiada genialny umysł ukryty za twarzą pospolitego mięśniaka. Kiedy miał 30 lat próbował skłócić dwóch bandytów, w rezultacie zginął policjant i bandyci. Przywódcy bandytów chcieli się na nim zemścić, ale Dallas przeżył atak. W czasach kiedy musiał się ukrywać, przeprowadził kilka ataków na handlarzy narkotyków, uszkadzając Amerykański system handlu narkotykami. Po 10 latach ukrywania miał, jak to mówił Bain kryminalną wersję kryzysu "Co ja robię z moim życiem". Wtedy zdecydował by znaleźć arsenał broni i próbował stworzyć grupę przestępczą.

PAYDAY 2 Edytuj

Okazuje się że Dallas ma także normalną pracę poza napadaniem na banki, w której używa imienia Nathan Steele. W odcinkach internetowego serialu jest menadżerem banku "First World Bank" co pozwoliło drużynie obrobić go z jego pomocą od wewnątrz. W zwiastunie "Dentysta" twierdzi że bierze udział w "finansowych transferach" tak czy nie jest to rodzaj eufenizmu dla jego kariery obrabiacza banków, albo jest naprawdę zawodowym finansowym konsultantem. Możliwe że ma posadę menadżera w ważnym banku, co by od niego wymagało obszernej wiedzy o finansach. Dallas w fakcie mógłby być legalnym konsultantem.

Przy okazji Dallas w PAYDAY 2 odkrył, że ma młodszego brata, który zastąpił Hoxtona, gdy ten został aresztowany przez policję.

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Dallas jest najbardziej charakterystyczną postacią w serii, pojawiający się prawie w każdym filmiku. Jest opisywany jako "Twarz, której wszyscy się boją" co nawiązuje do jego pozycji lidera grupy.
  • Jego pseudonim pochodzi od dużego miasta w USA w stanie Teksas.
  • Podczas tworzenia gry jego ksywka miała brzmieć: "Kowboj", "Szef" lub "Uziemienie". [1]
  • Eric Etabari, który gra jego role w internetowym mini-serialu wyznał, że lubi swoją postać.
  • Dallas miał być sprzedany FBI.
  • Spekuluje się, że boi się igieł.

PAYDAY: The Heist Edytuj

  • Jego model postaci opiera się na Karlu Andersonie, jednego z pracowników Overkill Soft.

PAYDAY 2 Edytuj

  • Dallas najczęściej woła na ludzi "Koleś"
  • W zwiastunie "Diamond Heist" Dallas prawdopodobnie umiera, ale nie jest to część prawdziwej linii fabularnej.

Przypisy Edytuj

  1. http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=30863329&postcount=1

Galeria Edytuj

Maski Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki