FANDOM

Clover
Maska Clover.png
Maska Clover
Informacje zawodowe
Rola Burglar (pl. Włamywacz)
Przynależność Gang Payday
Informacje biograficzne
Narodowość Flaga Irlandii.png Irlandka
Języki Angielski
Wiek 27
Opis fizyczny
Kolor włosów Czarny z różowymi pasemkami
Kolor oczu Brązowy
Świat rzeczywisty
Występowanie PAYDAY 2
Model Aoife Duffin
Głos Aoife Duffin
"He, he, he zmiażdżmy trochę czaszek."
―Clover podczas zakładania maski[src]

Clover jest irlandzką włamywaczką i byłą uczennicą Hoxtona. Została wydana w jej tytułowym DLC 16 października, 2014 roku razem z jej unikalnymi broniami Queen Wraith i Clover's Shillelagh. Clover jest pierwszą grywalną postacią żeńską.

Tło fabularne Edytuj

Clover dorastała w trudnym domu w trudnej części miasta w tradycyjnej żołnierskiej rodzinie, jej przodkowie walczyli na wojnach od pokoleń, a damska włamywaczka jest zaciekle poświęcona swojemu dziedzictwu. Maska, którą obecnie nosi, tak jak i pseudonim, są jej własnym symbolem szczęścia i sposobem wyrażania jej Irlandzkiej dumy.

Przed PAYDAY 2 Edytuj

Clover była uczennicą Hoxtona, którego próbowała "wykorzystać w szwindlu" w nieokreślonym czasie w przeszłości. On się tego spodziewał i szybko udowodnił że to on jest w tym lepszy niż ówcześnie niedoświadczona Clover, jednak zamiast pozbyć się jej, wziął ją pod swoje skrzydła i nauczył ją wszystkiego co wie. Wkrótce, byli wszędzie, wymyślając nowe przekręty w całej Wielkiej Brytanii i dokonując tyle akcji że kobieta wkrótce mogłaby zacząć działać na własną rękę.

Po długim okresie skoków, Clover zdecydowała się na karierę solo, odprowadziła Hoxtona z ciężarówką pełną broni typu Territorial Army L-95, choć nie przed zasalutowaniem, (Angielski gest zniewagi), zostawiając go na pastwę losu. Anglik rozważał zabicie jej tu i teraz, ale ostatecznie pozwolił jej odejść, widząc że poradzi sobie i był dumny że tak dobrze ją wyuczył. Sprzedając broń Libijskim rebeliantom zostawiła sobie jeden z karabinów jako pamiątkę tego pamiętnego dnia i swojego nauczyciela.

A teraz ich losy znów się połączyły...

Za kulisami Edytuj

Clover początkowo miała dostać głos szkockiej aktorki Séainín Brennan, jednak twórca wolał kogoś irlandzkiej narodowości i bez namysłu wybrano aktorkę Aoife Duffin, a teraz Brennan podkłada głos postaci Bonnie, drugiej grywalnej postaci żeńskiej.

Ciekawostki Edytuj

  • Mogła być powiązana z odbiciem Hoxtona z więzienia.
  • Clover nadała sobie pseudonim bardzo wcześnie, używała go już, gdy pierwszy raz spotkała Hoxtona.
  • Prawdopodobnie została kiedyś aresztowana tak jak jej mentor.
  • Nosi męskie buty tak jak reszta drużyny.
  • Clover nosi piercing na nosie.
  • Często głośno krzyczy lub piszczy, w zależności od sytuacji.
  • Na masce nosi 3-listne koniczyny "na szczęście", jednak 4-listne koniczyny są symbolem szczęścia.
  • Jej sposób mówienia jest podobny do stylu Hoxtona, nawiązuje to do faktu, że Hoxton to jej mentor.
  • Jest najmłodszą członkinią gangu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki